Kızlar bi sayfadan perde siparişi verdim lanet girsin 3 ay oyaladılar iki kere değişime gitti her defasında kargo ödedim iade var demelerine rağmen almadılar ve her defasında defolu perde geldi anlayacağınız mağdur oldum parasını geçtim artık içim soğusun kimse mağdur olmasın sayfalarını kapattırmak istiyorum yalnızca rica etsem şikayet eder misiniz ? İnstagram sayfaları (#perdelerce)