ysfali06 Sema_0404 hatırlamıyorum 24 benim bebeğim 500lerdeydi. Gayet iyi demişti doktor. Zaten sizinki de zayıf olsa doktor söylerdi mutlaka 🤷♀️
gulbahar0505 Sema_0404 ònemli olan zayif yada sisman olmasi degik saglikli olmasi su kilo takintisini bi biraksaniz artik y
Ebrumihrimah Sema_0404 doktorunuz gerekli bilgiyi vermiştir buradakilerle kilo kıyaslaması yapmaniz kafanıza daha çok takmwniza sebep olur o yüzden en doğru bilgiyi her zaman doktor verir😌🌼
Tuuanammm Sema_0404 bende gecen hafta 24 de gıttım kılosu bu cıvardaydı gayet güzel kılosu dedı doktor zayıf olsa soylerdı
NAZ2333 Sema_0404 bence az degil bende en son 23 haftalikken gittkm 655 gram dedi simdi 24 haftaligim 16 gun sonra tekrar gidicem seker yuklemesi icin insallah 1kg mi gecer kizim 4kg dogdu insallah oğlusumda tosuncuk dogar
NAZ2333 NAZ2333 bu haftadan sonra hizla kilo almaya baslar muz ceviz kasar peynir ye kilo aldiriyomus
Sema_0404 Kızlar herkesin bebeğine bakiom 700 Gr 800 ve 900 Gr daha önce gelişim geriliginden oğlumu kaybettim şimdi kızım da 620 Gr diyince korkuom