Adakus 25 haftalığım dün belimi incitmiştim acile gittik parol karışımı serum yaptı geçmedi krem de verdi iki kez sürdüm şimdi daha iyiyim ama bebeğim dün e göre çok teprenmiyor ama agrım da YOk yani ? Çikolata falan da yedim YOk sorun olmamıştır değil mi? Haftaya da kendi doktoruma da randevum var zaten size de danışmak istedim ekstra dan agrım sızım YOk ama bebeğimi hissetmiyorum bu sabah sanki kıprandı ama çok değil bekliyorum yok ? Dün de ben acı içinde durmadı bugün de hiç yapmadı 😞😞
NaimeYilmaz Adakus sizin hıssettıklerınız onada gecıyor elbet.. Sabahtan berı hıc hıssetmedıysenız gidin tabi ama bu haftalarda 2-3gun hıssetmedıgım olurdu. Ama sız saglık sorunu gecırmıssınız o yuzden bırsey dıyemıyorum