Adetime 2 gün var dün erken gebelik testi yaptım varla yok arası ikinci çizgi çıktı dikkatli bakmadan görünmüyordu bile. Bugünde yaptım biraz önce buda dünkü gibi oldu. Belirtilerim var. Böyle birsey yaşayan oldu mu. Sebebi ne sizce hamile miyim. Yarın ilk idrarla kaset test yapsam olur mu. Çok sabırsızım. Bugün yaptığım teste dikkatli bakmasam göremiyodum cizgiyi o kadar az yani. Acaba yeni mi yukseliyor degerler. Yardımcı olur musunuz.