tanya25 Dün sağlık ocağında kan ve idrar verdim bugün e nabıza girdim bütün değerler çıkmış ama hepsi 0 beta dahil 13 haftalık gebeyim nasıl böyle bişey olabiliyor anlayamadım ? 182yi arıyorum meşgul ?
Zeynepahmett tanya25 benim de öyleydi canim dün verdim akşam bakiyordum hepsi 0 idi. Bu Sabah sonuçlar çıkmıştı bu sabah vardı değerler. Yani seninki de daha sonuçlar çıkmamıştır