Minik_kalplim_ Hanımlar kaç kişide yerleşme kanaması oldu acaba 🤔Bende olmadı 3.ayıma girdim olurmu acaba?
Sedaerhan Minik_kalplim_ ben de ilk aylar da bi damla koyu kan gelmişti acile gittik bişe cıkmadı sonra hiç olmadı
NilayRuya Minik_kalplim_ bende de olmadı sanırım. Sadece şöyle birşey oldu idrar yolu enfeksiyonu olmuştum pembemsi bir iki damla kan gelmişti enfeksiyondan diye düşünmüştüm ama belki o da yerlesmedir hâlâ emin değilim
NilayRuya Minik_kalplim_ “İdrar yolu enfeksiyonu tedavi edilmezse böbrek enfeksiyonuna yol açar. Bunun sonucunda erken doğum ve düşük doğum ağırlığı görülür. İdrar yolu enfeksiyonu tedavi edilirse bebeğe zarar vermez.” internette bu yazıyı görebilirsin canım araştırınca
Minik_kalplim_ NilayRuya ne yapmak gerekiyor peki ilaçta kullanılmıyor bende de varda bi tehlikesi olsa doktor söylerdi bence 😢
NilayRuya Minik_kalplim_ ya ileri derecede olmadığı müddetçe bence sıkıntı yok bol bol su iç bende biraz vardı doktorum monurol şase diye bir ilaç verdi hamileler kullanabiliyormus
kplmn Minik_kalplim_ yerleşme kanaması ben yaşadım o da daha hamile olduğumu bile bilmiyordum 4 haftalıkmış o zaman oldu sonra olmadı çok şükür ilk ay oluyor diye biliyorum zaten olmasın çok tedirgin eden bir durum..