İlaç kullandın mı kasılmaların için şimdi nasılsın var mı sıkıntıların. Ben 38+3 günlük bebeğimi kaybettim 5 temmuzda karnımda öldü.şimdi tekrar hamileyim 12+1 günlük bende kahverengi leke için gittim. Dr içeride hiçbir kanama alanı yok bu bizim için iyi. Ama kasılman var dedi. Progestan başladı. Erken doğum olacak diye çok korkuyorum