Serrax Kızlar bugün tam 32+0 ım. Doktor kontrolüm vardı ekopirini keselim oksapara devam et dedi. Çok tedirgin oldum nedense😭 ikinci kez sordum emin olmak için yine keselim dedi. Sizler kaçıncı haftada kestiniz? Sezaryen olacağım 38 de bu arada.
Sermec27 Serrax bu haftalarda kesiliyor diye biliyorum ben sadece iğneyle devam ediyorum ama cevremde arkadaşlarım 32 33 civarı kesmişti sadece iğneyle devam etmişti
Rabia54_ Serrax bende aynı durumdayım çok tedirgindim post açtım bununla ilgili hatta benimle aynı olup bırakanları görünce rahatladım biraz coraspirin ve oksapar 4000 kullanıyorum 34+4 günlüğüm dün bıraktım aspirini doktor 34 te bırakıcaz demişti kontrolum vardı bırakmaya korkuyorum dedim hiç korkma bırakmasan daha kötü olur bırak dedi
Ayseege6156 Serrax 32 de kesilmesi gerekiyor canım sebebi de doğumda her hangi bşr kanama riski olur diye erken kestiriyorlar çünkü kan sulandırıcı olduğundan dolayı bence kesmelisin
Serrax Sermec27 acaba en azından 3-5 tane daha içip mi bıraksam😬 öf ya çok korkuyorum Allahım korusun
Sermec27 Serrax canım son zamanlarda kullanılması iiy değil diye biliyorum doktorunun dediğine uy bence
Serrax Rabia54_ 32 de gitmiş miydin canım? Neden 34 te kesti ki seninkini? Bir de hangi genlerinde sıkıntı var senin? Çok sordum ama🙈
Rabia54_ Serrax 32 de gitmedim ama daha öncesinde de bir kaç kez söylemişti 34 te kesicez diye cogusu 34 te bıraktırıyor ama 32 de veya 36 da bıraktıran da var denk geldim yani Bu genlerim heterezigot canım iki tane MTHFR mutasyon analizi 677CC Faktör XIII 34VV
Tugbae Serrax hayır benim tek sıkıntım rahım damarlarinda direnç olmasiydi başka sıkıntımız yoktu çok şükür
Serrax Rabia54_ benim de mthfr ile pai. 1 hafta daha kullanıp kesicem ben de bari 33 olsun ya 32+0 çok erken geldi nedense. Senin doğum nasıl olacak peki normal mi
Nasippp Serrax canım korkma mecburen kesmek zorundayız bennde kestim 32 ye girmeden iğneyle devam ediyoruz
Serrax Nasippp aa sana sormayı unuttum canım en azından senin de kesmiş olmana sevindim. Fazla kullanmak zarar veriyormuş okuduğum kadarıyla zaten. Kesicem ben de Rabbime emanet olsun minnaklar
Neslihan1903 Serrax banada 32 demişti şimdi 30+1 oldum ilacım değişti ama onu ne zaman keserim bilmiyorum 🤗
Nasippp Serrax aynen canım hapın etkisi uzun süreli imiş iğne günlük etkiye sahip rabbime emanetler ☺️