Seheremre Arkadaşlar benim gibi değeri yüksek çıkan var mı ? Adetimin üzerinden 10 gün geçince kan verdim değerim 18.700 çıktı , ertesi gün gittim 24.000 çıktı , acaba ikiz olabilir mi. ,yoksa normal değerler mi bunlar
Di62 Seheremre doktorunuza gösterdinizmi ? Genelde betaya göre belirlenemez diyorlar ama ikiz bebek için
Sermec27 Seheremre benim de adetin 10 günü 30 bin civarıydı ama tek bebek hem bu degere kese görünmüş olması lazım kese tek gözüktüyse tek bebektir bthcg ye göre ikiz bebek anlaşılmaz
mucizem09_ Seheremre evet canim normal benim 10gun somra 17binli cikti bidahada baktirmadim sende hemen ertesi gun verdigin icin iki kat srtmamis bile 36 bin olmasi lazimdi eger iki gun sonra verseydin gayet iyi artidi normsl yani
Tugcek33 Seheremre 5. haftalarda 74 bindi benim değerim🥰 ikiz gebelik. Beta ile değerlendirilmiyor ikiz gebelikler keseyi görünce belli olur.
Ogi8 Örnek salı verdnz 500 perşembe verdiniz 3000 olmuş düşündürebilir ama en garantisi 8-10 arası belli oluyor genelde ama o da ultrason da kan değeri çok bişey ifade etmiyor genelde
NUR11 Tugcek33 merhaba benim de 5. Haftamda çift kese gördü ama net bişey söylemedi içinde bebekleri göremedi bu hafta tekrar çağırdı. İkiz olabilir kist olabilir dedi kalp atışlarına duyduğumuzda net bir şey söyleyebilirim dedi Sizin nasıl oldu
Zeynepreyyan Birsen2906 😂 nasıl bir önerisi olacak ki ? Ya çift yumurtlaman gerekiyor ya da döllenmiş yumurtanın fazla bölünerek ikiz bebek oluşturması gerekiyor. Senin elinde olan bir şey değil bu .
Nesliii06 Birsen2906 klomen kullanabilirsiniz yumurta birden fazla oluyo kullanınca ikiz olma ihtimali yüksek oluyo
Birsen2906 Zeynepreyyan kocan çok istiyo yaa 🤣 bakması zor amaa işte gelde Nlat cinsiyet belirleme formülü varmi dedim belki bunun da vardır 🤣