Merhaba arkadaşlar. 6 haftalık. Sabah kanamam geldi hemen acile gittim. Doktor vajinal kontrol etti ve bayağı bi kan geldi😔 bebeğin kalp atışını duyduk🙏🏻 Etrafında kanama alanı yok. İğne yaptılar progestan 200 verdi günde 3 kere kullan dedi. Düşük riski var tabii. 10 gün sonra gel dedi de bana 10 gün çok uzun geldi sizce normal mi? Moralim çok bozuldu😔