Merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı 39 hafta 1 cm açıklık rahim ağzı kapalı dedi haftaya cumaya kadar bekleyelim olmazsa suni sancıyla başlatırız doğumu dedi sizce bu hafta kendi ağrım gelir mi birde rahim ağzı kapalı derken nişanım gelmediği için mi kapalı acaba bilgisi olan var mı