Kortizon aldiginiz iyi olmus. Anne karnindaki bebegin en son oluşan organi cigerleridir. Erken dogum riski olan annelere de kortizon verilir, olur da bebek erken dogarsa cigerlerinde problem olmasin diye.. korkmaniza gerek yok doktorunuza güvenin.
Sssse