Merhaba kızlar bir kaş gündür kasıklarımda anlatılmaz derece de ağrım var adet ağrısının fazlası gibi ve asla geçmiyor. Bugün biraz yürüdüm markete gittim felan daha fazla arttı kendimi eve zor attım bebek aşağıdan çıkacak gibi hissediyorum ve bebeğim sürekli toplanıyor bugün sabahtan beri de hareketleri normale göre biraz daha az hiç yok değil ama azaldı hareketli aranızda böyle olan var mı geçmeyince telaşlanmaya başladım biraz sizce normal mi hastaneye gitmem gerekir mi