hilal-a evet canım doğru diyorsun zaten gebelikten önce de sonra da enfeksiyon vardı bende ve iki kez o tek kullanımlık şaselerden kullandım dr umda böyle devam ederse kullanırız sıkıntı olmaz iciniz rahat olsun demişti gebelikte cok normal bu tarz enfeksiyon demişti haftaya kontrolüm olmadi tekrar bi idrar tahlili veririm