Seldel 4.ayım bitti.Cımbızla vs ile olmuyor artık aşırı sert çıkmaya başladı…aşırı çabuk çıkıyor :( Hamilelikte İĞNELİ epilasyon yaptıran var mı? (Yüz bölgesi çene altı için) deneyiminizi paylaşır mısınız?