Busranixx Kızlar 39 haftalık olduk doktorum kan değerlerimin çok düşük olduğunu, dahiliyeye görünmem gerektiğini söyledi ve gerekli görülürse kan takviyesi yapılacak. Corona sürecinde işlem nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı ?