Herkese merhaba, 37. Haftam bitti Az evvel çatı muayenem yapıldı her şey yolunda dedi doktor. Yani ağrı veya acı olmadı ama sadece iki parmağıyla elini içeriye ittirmesi biraz can sıkıcı ama doktorum buna alış doğum başkadıktan sonra en az 20 kez yapılacak bu işlem diyor 🙈 doktorum çok tatlı bir kadın bana bebek yavaş yavaş aşağı inmeye başlamış demek size böyle bir şey söylendi mi doğum yaklaştı diye algılsam mı bilemedim 🤷🏼♀️