ErvAli Arkadaslar aclik 57 tokluk 68 cikti normal aralik 74-100 yani kan sekerim düşük ne yapmam gerekiyor
portakalkeki ErvAli merhaba sizin değerleriniz düzelmiş miydi zamanla benim de çok düşük çıkıyor ne yiyeceğimi şaşırdım
Zuve ErvAli yok bir şey demedi bana canm. Şeker bebek içinde anne içinde önemli beslenmene çok dikkat etmen gerkiyo