Mesk Tahlil sonucumda d vitaminim düşük çıktı 1 ampul dvitmain verdi doktor kullanmalimiyim bilemedim var mı kullanan aramizda
Meryemaskerden Mesk kaç çıktıki canm benmde 30.haftada yapıldı tahlil 9 cıkmıştı ama doktorum güneşe çık dedi bişey vermedi damla varsa evde damlayı kullan dedi
KezibanUan Mesk canım benim d vitaminim hamile kaldığımı öğrendiğimde 13 tü doktor 4 ay sana bişey veremem dedi 4. Ayına girdiğinde yazıcam dedi
iko58 Ben senelerdir kullanıyorum. İki haftada bir kırıyorum bir ampul. Bir zararı yok aksine faydası var.
Mesk 15.88 çıkmış güneşlenmeye vakit ayır dedi her gün yarım saat artı bı de ampul verdi başlamadım daha
aysetunckilicfirat Nisan ayından beridir 10 damla Monovit D3 damla kullanıyorum. Orta düzey eksikliğim olduğu için. Şu anda 25 haftalığım hala kullanıyorum