Doğumda kullanılıyor bildiğim kadarıyla ben ilk dogumumda giderken 2 farklı tanıdıklar koydu 5 saat normal doğumda yattım hic sancim olmadi açılmada hiç olmadi suyum bittiğinden acil doguma aldilar otlarım 2 side açıldı ama bende hic açılma olmadi ciktim hastaneden başka hastanede sezeryana aldilar