ysfali06 kubraannecikk1 ooo o ileriler geriler sürekli değişiyor. 2 3 haftayı geçmediği sürece doktorlar sorun olarak görmüyorlar. Mesela aylardır bebeğimin kafası 2 hafta falan öndeydi koca kafalı diyordu doktor. Bu hafta gününe gelmiş.
Denizcyc Daha sonradan haftasını yakalayabilir veya geç döllenme olmuş olabilir canınızı sıkmayın. Benim de 3 gün geriden geliyordu bugün kontrolüm vardı kendi haftasını yakalamış bebek 2 haftada.