Esraoden Merhaba kızlar 19+2 günlük hamileyim az önce ilk defa hissettim galiba kasıklarımın biraz üzerinde pıt pıt diye bi kaç kere attı sizde nasıl olmuştu ilk gebeliğim merak ediyorum doğrumu hissettim acaba çok tuhaf bişeydi🤩
Sermec27 Esraoden evet dogru hissetmişsiniz tam haftası zaten ben ilk oğlumı 17+4 lerde hissetmiştim ikinci oğlumu 15 ten sonra cok minik hissetmeye başladım şimdi daha net hissediyorum 20+1 olduk zamanla daha da güçlenecek inşallah 🤲 🥰
mmk01 Esraoden bnde 19+5 teyim bir neredeyse 17 haftamdan beri o şekil hissediyorum kayma gbi pıt pıt atma gbi 😊
Esraoden Sermec27 Yaaa demekki doğru hissettim ne güzel bi duyguymuş Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah bu arada teşekkür ederim
Borusesi Sermec27 kız ben 12de hissettim normal mi ? Nereden anladın dersen 2li testte girmeden çikolata yedim hareket hissettiğim yere doğru bakıyordu doktor normal mi ? Yada gazdı ben mi öyle hissetim 🤷🏻♀️🤔 ama doktor niye oraya baksın
Esraoden mmk01 Erken hissetmişsin canım bendede bazen oluyo gibiydi ama anlayamıyodum az önce çok net belli etti kendini
AybukeA mmk01 18+2 deyim ben de, ilk gebeliğinm, hafif kayma hissediyorum ama emin olamıyorum bebek mi gaz hareketleri mi 😅😅
Buketkucuk Esraoden 16.haftamda kelebeğin kanat çırpması gibi hafif bir pıt pıt hissetmiştim. 18-19. Haftalarda bu daha da belirgin hale geldi 🙏🏼🙈
Esraoden Buketkucuk Evet çok net anladım ama ilk gebeliğim olduğu için emin olmak istedim teşekkür ediyorum hepinize
Sermec27 Borusesi canım 12 de hissedilmez o haftalarda sadece nabız atması ya da bagırsak hareketi olur ikinci gebelik olsa bile hissedilmez
Esraoden AybukeA Evet insan net anlayamıyo ne olduğunu ama öyle bişeyki bebekse farklı bişey oluyo net hissettiğinde anlıycaksın
OzgeSahin2 Esraoden ayyy eveeet hayirli olsuuun allahim sagsalim kucagina almayi nasip etsin ayni haftada ayni sekilde hissetmistim bende☺😍😍🥰