kızlar nolur bir oneride bulunun hamile değilim reglim yeni bitti ama sürekli bulantım oluyor üşütme falan yok çünkü baska herhangi birseyim yok sadece bulantı bugün pazara gitmistim alışverişi zor yaptim o yemekleri hayal edince bile midem bulanıyor napicami sasirdim bulunduğum yerde hastahane yok sağlık ocağı var doktor da en fazla mide bulantısı hapı verir ki o da bende var zaten ise yaramıyor lütfen bir oneride bulunun mide bulantısı nasıl geçer bir de gastiridim var ondan mi acaba diyrum ama ilacimi duzenli kullaniyorum son olarak yasmine başladım 3 gün önce bu da bir de mide bulantısı yapiyor olabilir mi