Sedamurat ben hep sol tarafımda olduğunu hissediyordum , ultrasonda bakıldığında doktorum da sol tarafta olduğunu söyledi ve dediğin gibi sağ tarafla karşılaştırınca bebeğimin olduğu taraf daha sert biz eve stetoskop aldık belki kalp atışı duyulur diye ama duyulamıyor yani elle hiç hissedilmez herhalde 😊 biz annelik iç güdüsü olarak hissediyoruz diye düşünüyorum 😊 benim doktorum da çok sağlamcı bir doktor , her gittiğimde bir sonraki hafta bir kez daha gel bakalım diyor o yüzden her hafta görüyorum ama sanki ayda bir kez görsek her gittiğimizde daha da büyümüş olucak da dayanamıyoruz işte 😊