Annisno Arkadaşlar çilekten beşik almayı düşünüyoruz fakat uyku seti gözüme çok kaliteli gelmedi. Alıp kullanan var mı. Veya başka önerdiğiniz uyku seti markası var mıdır?☺️
cileklidondurma Annisno Benimde büyüyen beşiğim çilekten mocha serisi 75×115cm Çilekten almadım uyku setini annem dışarda kendi diktirdi çarşaf nevresim yorgan 90₺ tuttu :) dışardan almanız daha mantıklı bence istediğin desende kumaşta zevkine göre yaptırabilirsin
mervg1 Ben de çilekten baktığımda fermuarlı olmayışı hoşuma gitmemişti, pierre cardin tercih ettim daha kullanmak nasip olmadı ama kalitesi güzel bence
Annisno mervg1 ben şimdi beşiği çilekten almayı planlıyorum uyku setini pierre cardinden alsam ölçülerde sıkıntı olmaz sanırım değil mi. Ölçülerine dikkat ederim alırken ama uygun oluyo mu içine göre acaba
Buseyvz Annisno canım ben bu modeli aldım rengini bu sayfada bulduğum için bunu attım ama diğer sayfalarda daha uyguna da var 😊 https://www.e-bebek.com/pierre-cardin-queens-uyku-seti-75x130-cm-crown-with-pink-p-prc-8375130/?gclid=CjwKCAiA65iBBhB-EiwAW253W3SqbGBpfcocTINUg7tMACyvelA5doB5HQs0IiGp8ntP2vYCbbQFEhoCFRsQAvD_BwE
mrsbiyolog Annisno seçtiğiniz modele ve bebeğin beşik ölçüsüne göre değişiyor. Biz 80*140 ölçülüsünü ve cibinliğini aldık linklerini bırakım siz inceleyin. Daha uygun başka modelleride mevcut. Ben unisex bi model olsun istedim. Luna Chic(Beyaz Gümüş) tercih ettim. https://www.funnababy.com/uyku-seti---luna-chic---80x140-2009 https://www.funnababy.com/cibinlik-romantika---luna-chic---8-mt-2021 https://www.funnababy.com/cibinlik-mekanizma---romantika---kisa-2331 https://www.funnababy.com/tavan-lamba---luna-chic-2018
cileklidondurma Annisno Onuda bu ay diktireceğim beşiğim geçen hafta geldi instagramdan https://instagram.com/ebabynest?igshid=n6mqczx9r54u bu sayfayla görüşmüştüm 75*115cm için 200₺ Fiyat vermişti instagramda büşra ungandı sanırım o bloggerın beşiğini dikmişler memnun kalmıştı oda
cileklidondurma Annisno Walla bende o bloggerdan gördüm çok beğendim sormuştum memnun kalmıştı kumaşlarıda belli güzele benziyor mesaj olarak yazın isterseniz sayfaya ilgileniyor