Gamze1903 22 olucaz bende de ayni durum. Sağ tarafımda ağrı olmustu doktoruma söyledim ultrasonla bakti hafif buyüme var dedi su dedi ama ben basindan beri hic aksatmam her gun 3lt ama hafif enfeksiyonum olmustu biraz böbrek idrar tutuyormus o zaman hepsini atamiyormusuz ondan da büyume olabiliyormus fitil kullandim cok sukur rahatladi enfeksiyon gecti sanirim böbrek agrisida azaldi bebek baski yaparmis ondan da kaynakli oluyormus doktorum cok kucuk bi büyüme var dedi stent oluyormus dedim o en son safha dedi dikkat edersek düzelir sanirim düzelmesede daha da büyümez belkide gecmis olsun canm sanada