Ayse_05 üşümüyorlar, sakın sakın giydirmeyin. Siz üşüdüğünüz durumlarda bile onların kalp atışı yüksek olduğundan kolay kolay üşümüyorlar. İlk çocuğumu temmuzun 17sinde doğurdum. Sıkı sıkı giydirdik, bu sefer terledi ve çok su kaybetti sarılık değeri çok yüksek çıktı, 2 gün hastanede yattı. Eve doktor arkadaşımız konrtole geldiğinde ne bu evin hali, çocuğu soyun, kapı pencere açın demişti. Ben de çok bunalıyordum sıcaktan ama yanımdakiler aman üşür üşür diye diye çocuğu hasta ettik. Size tavsiyem bir de akdeniz bölgesinde yaşıyorsanız kesinlikle bir atlet, uyuyunca üstüne ince penye battaniye yeter. Tecrübeyle sabit 👍🏻