Meraba kızlar doktordan geldim bugün çok az bi risk görüldü 3 lü taramamda nöral tüp defekti nden şüphelendi bel boşluğu falan dediler sıvı almayı önerdi doktorlar emin olmak için bu testler kesin sonuç vermez dediler ama sıvı alınca net bi sonuç olur elimizde dediler aranızda sıvı aldıran oldumu yada siz olsanız napardınız ?