oznuripek Nasibim merak ettik :) bende kıza benzettim :)) erkekmi dedi yoksa? Önce tahminde bulunup sonra değiştimi :))
Nasibim oznuripek oznuripek ay keşke öyle deseydi @Gulsen4224 ilk dedi erkek doktpr dedi erkek sonra ne attıysam kız dedi doktor da kız dedi kız diyenler doğru canım ama keşke erkek olsaydı cinsiyetin önemç yok ama ölen meleğim erkekti ondan sanki uhte kaldı fiye istiyordum ama nasip sağlıkla gelsin miniğim
oznuripek Nasibim benimde kız çıktı.eşimin herkesin suratı düştü ama nasibimizdemi buymuş.üzülme kız evlat daha hayırlıdır.ilk gebeliğimiz.sağlıklo olsun.Allah diğerlerini erkek nasip eder belkide🤲🏻
Nasibim sedardahuseyin sağol canım ya birşey sorcam aranızda 2 sezaryen aradı kısa süreli olan var mı sorun yaşadılar mı