Munzurrrrr Kızlar karın çatlaması için ne önerirsiniz benim karnım küçük zayıfım 49 kg ile hamile kaldım ama karnım büyümeye başladıkça hafif çatlama olmaya başladı başına gelen var mı fikirleriniz lazım
ecembugra53 Munzurrrrr canm genetikten varsa ne yaparsa. Yap catlıyır bende aynıyım hersey kullanım Doğum yaptım genetikte var çatladım cok değil ama az cok sükut saf zeytinyağı doktorun önermişti her güm hem kremlerdim hemde saf zeytinyağı sürdüm
Miskokulum35 Munzurrrrr lierac krem kullan canım ben onu bekliyorum gelmesini. Görümcemin tavsiyesi üzerine aldım. Bide portakal yağı kakao yağı buğday yağı al karışım yap zaten doğal bunlar. Onuda kullanıcam doktoruma sordum kullan zararı yok dedi deneyebilirsin
Mlsa2530 Munzurrrrr eğer vücunuz çok kuruysa lierac krem yetersiz kalıyor maalesef ama kakao yağı hindistan cevizi yağı ve bebe yağıyla gün içinde her defasında başka bir yağla destekleyebilirsiniz günde bir defa da lierac kullanırsanız belki faydası olur
Munzurrrrr ecembugra53 doktorum da sürekli nemli tutmam gerektiğini söyledi annem de olmamış ama annem kiloluydu karnı büyüktü
Mlsa2530 Munzurrrrr ben saydıklarımı kullanıyorum bi de la roche posay ın nemlendirici kremini hem vücuduma hem yüzüme kullanıyorum ondan da memnunum hepsini kullanırsanız yeterli olur diye düşünüyorum bi de gün içinde 2 3 defa nemlendirmek gerekiyor bence öyle bi defa yetmiyor gibi
minikkizannesi @Munzurrrrr ıncıa karın çatlak kremini kullanma ben bı haftadır kullanıyorum bugün karnımda kırmızı benekler oluştu
Eda319 Munzurrrrr Canım kesinlikle hindistan cevizi yağı kullan. Başta ben kullanmıyordum 1 hafta içinde benimde oluşmaya başladı. Hemen aldım kullanıyorum çok iyi geldi.
K-A-Y Munzurrrrr canim ben lierac bio oil ve bebek yagi kullandim göbeğime bel cevreme bacaklarima catlama ihtimali olan her yere sürdüm cok sukur cok iyi geldiler
Snmlhn0 Ben biooil kullandım çok memnun kaldım turuncu bir şişe istersen internetten araştır günde 2-3 kez nemlendirmek önemli
Lalala Munzurrrrr zeytinyağı bebeyağı vazelin (içerik temiz olsun tabi) kako yağı hindistan cevizi yağı olabilir birde lierac kullandım ama yani beklentimin altında cok o paraya değmez ki ben şimdiki fiyatının yarısındN daha aza almıştım. Ama biooil deneyebilirsiniz. kremlerdense yağlar yönelin.