Mlike27 selam, bende dengeli translokasyon var ve bir kez düşük yaşadım. Annemde çok düşük yapmış. Genetik uzmanına test sonuçlarımi aile geçmişimi anlattım bana sağlıklı çocuğum olma ihtimalinin 2/6 olduğunu söyledi. Sağlıksız çocukların erken ya da geç dönemde düşük olucagini çünkü hayatla bagdasmayacak derecede sağlıksız olacağını söyledi. Şuan hamileyim normal yolla hamile kaldım. Detaylı ultrason ikili ve üçlü testim normal çıktı. İki ay sonra doğumum var insallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur. Moralinizi bozmayın insallah hayırlısıyla evlat sahibi olursunuz 🙏🏻