Kızlar iki üç haftadr ıslaklik oluyor ara ara çok degl damla damla tedrgin oldum doktora gttim suyumuz falan gayet iyi bide turnusol testi yaptı oda iyi evede verdi bazen bende yapıyorum ondads birşey yok ama tedrginim niye böyle sizde durumlar nasıl idrar kaçağı olabilir diyor doktor ama ne bilim olsa iki üç haftadr var.akinti suyun düşerdi diyor ama nebilim😕😕😕