tanya25 13.haftada günden güne yavaş yavaş göğüs hassasiyetim yok oldu şuan hiç acımıyorlar şişide indi. İnternetten ilginç korkutucu şeyler yazıyor. Normal mi acaba sizlerde nasıl olmuştu?
Wonderwoman tanya25 korkutucu ne yazabilir ki internette ? Hamilesiniz sonuçta her gün bir güncelleme geliyor vücudunuza herşeyi netten bakmayın ☺️ herşey yolundadır merak etmeyin
Uysal1628 İnternete çokta araştırmamak gerekiyor gerçekten korkutucu şeyler yazıyor bende bekleyeyim şurada 6+2yim benimde ilk gğnki kadar hassasiyetim yok
Sussam Benimde ilk haftalardan sonra hassasiyeti geçmişti canım, daha sonraları damarlar görünmeye başladı yavaş yavaş büyüdü merak etme 😊 sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
tanya25 Wonderwoman İnşallah ya. Buraya da yazmak istemiyorum ama bebekle alakalı sorun olabileceğine falan rastladım bazı insanların tecrübeleri doğrultusunda. Daha öncede iki kaybım olduğundan istemsizce evham yaptım. Burdan da fikir almak istedim inşallah her şey yolundadır 🙏