O kadar kasık ve bel ağrım oldu ki dün gece muayene oldum bebeğim başını çok aşağıya gömmüş öylece yerleşmiş doktorum keyfi yerinde diyor ama benim ağrılarım olurmuş daha bi süre 15.haftadayım ne zaman geçer yaşayanlar oldu mu? ağrılardan hiç soramadım doktora bi şey