Sabahat96 Merhaba benim kan testimde hamile oldugum goruluyor ama ultrasyonda görülmüyor boyle bir durum yaşayan var mı?
Mom28 Sabahat96 bendede aynısı olmuştu dış gebelikten süphelenip yatırmışlardı 3 gün yatıştan sonra kese görüldü taburcu oldum şuan 20+5im.🥰 Sizinde henüz küçük olduğu için görülmemiş olabilir bir süre bekleyip tekrar gidin isterseniz 😊
Gamzeoks Benim de ilk muayene de alttan muayene edip görmüştü doktor ikinciye bugün gittim çok aşağıda boş gebelik olabilir dedi.. Aah aah Allah yardımcımız olsun