TosbikAnnesi Acaba hamileliğinde panik atak olup ilaçlarını bırakan var mı nasıl bit yol izlediniz üç aydan sonra kullandınız mı ?
ozlemaykt TosbikAnnesi ben 6.7 önce geçirmiştim panik atak ama yine de ilacımı kullanıyırum 6 haftalığım şuan doktorun bırakmamı söylemedi
TosbikAnnesi Hmm ne kullanıyorsunuz ilaç olarak acaba acaba bana kadın Doğum doktorum kullan dedi ama psikiyatri doktorum bırakmalısın dedi