kahve-cekirdegim İkili test için randevu aldım bugün kaç dk sürüyor neler öğreniliyor nelere dikkat edip sormalıyım yada kızlar yardımcı olabilir misiniz 😊
Nur000 kahve-cekirdegim ultrason 5 dk sürdü, bebegin pozisyonu uygunsa hemen ölçüm yapiliyor. Sonrada kan veriyorsun işlem bitiyor. Ac tok farketmiyor
aytn123 kahve-cekirdegim merhaba ikili test doktorun ultrasonda bebeğin ense ve burun kemiğine bakması ve daha sonra kan tahlili dır. Bende dün yaptırdım doktorum ense ve burun kemiğini normal olduğu ve bi sorun görünmediğini söyledi tahlilini verdim bugün çıkıcak bakalım bizde bekliyoruz
Minikbebek25 kahve-cekirdegim 15 dakika sürüyor ense kalınlığı burun kemiğine bakılıyor bazen suya bebeğe giden kan akışına keseye de bakıyorlar benim doktorum bakmıştı sonra kan veriyosun bu kadarcik ☺️
Wonderwoman kahve-cekirdegim normal kontrol var ultrason da enseye vede buruna bakılıyor sonrası kan veriyorsunuz aç tok farketmiyor okadar
kahve-cekirdegim aytn123 hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah uzun sürmüyor galiba sadece burun ve ense kalınlığı mı ölçülüyor başka şeylere bakılmıyor galiba diğerleri detaylı ultrasondamı acaba
NAZ2333 kahve-cekirdegim mumkun oldukca ölcüm yapiyolar canm endise etme benim 10 dk kadar surdu ama tok git bebis hareketli olsun her acidan ölcum yapsin insallahhh guzelll haberler alirsinnn
minnakimmm kahve-cekirdegim benimde pozisyon uygun değildi doktor çocuğu dürte dürte çevirip bakmış idi 🙄😂😂
surelitta52 kahve-cekirdegim Bende baya uğraştılar burun ölçüsü lazımdı ama eliyle burnunu kapatmıştı. Hopladım ettim anca öyle kaldırdı elini. 😄 Toplam yarım saat kadar sürdü normalde bu kadar sürmüyomuş tabii. Bir de kan verdim bu kadar. 😊
aytn123 kahve-cekirdegim yani normal doktor kontrolü gibi düşünün yani doktor ultrasonda herşeye bakıyor. Kontrolden sonra da kan tahlili veriliyor🥰 inşallah hayırlı sonuç alırsınız sizde
aytn123 kahve-cekirdegim zaten ben diğer test leri yaptirmicam 3 lı 4 li gibi doktorum sadece bunu yaptırsam yeterli içlerinden en önemli 2li demiş ti. Zaten test sonucuna gore bişey çıkmazsa 18. Haftada gel dedi 1 buçuk ay sonra 🥰
kadriye25 Nur000 aynen bana da öyle dedi sonra yine farklı pozisyona geçti ne yaptıysa düzelmedi. Bi kaç gün sonra gel dedi öyle yaptık 🧿💞
kahve-cekirdegim Nur000 sizin dediğinizi yaptım çikolata ve meyve suyu etkili oldu 😂 ilk defa bu kadar hareketli gördüm maşallah yattığı yerden zıpladı sürekli😂🧿
kahve-cekirdegim aytn123 amin inşallah hepimiz iyi sonuçlar alalım birisi burda detaylı ultrason çok kısa sürdü yazmıştı benimde aklımda kaldı acaba doktora göre değişiyormu diye ikili testte de öyle mi diye teşekkür ederim 😊
kahve-cekirdegim aytn123 bana senin kararın yap yada yaptırma diyemem bazıları kötü sonuç olursa tedavisi olmayan şeyi yaptırmama gerek yok diyor bazıları öğreneyim hazırlıklı olayım diyor sen bilirsin dedi bende herşeye razıyım hazırlıklı olayım yaptırayım dedim
kahve-cekirdegim Ays0 normale göre acaba biraz daha uzun mu sürüyor diye merak etmiştim ama herkesin aynıymış o zaman :)
aytn123 kahve-cekirdegim yani siyle bi durum var en azında risk çıkarsa genetik test yapıyorlar orda herşey çıkıyor belkide bişey çıkmayacak genetikte o yüzden yaptırıp bilmekte fayda var. 🥰
Ays0 kahve-cekirdegim normal sürdü ama bu kez tek tek başını vücudunu falan ölçtü ya o zaman bana da durdurup gösterdi belki Max 3 dk o sürmüştür 😂