busraa5465 Ne zaman hastaneye gitsem nabzım yüksek çıkıyor sebebi kansızlıkmı acaba bu durumu yaşayan varmı
pozmen Canım bende yaşadım ve hala yaşıyorum bebek büyüdükçe vücut fazla kan pompalıyor oda çarpıntıya sebep oluyor . Böyle olunca hemen sol tarafına doğru yat geçiyor 20 dk içinde
busraa5465 pozmen teşekkür ettim ❤ birde gelişim geriligi olunca hareketlerini falan takip ediyorum zaten sürekli bebegimin insan korkuyor ya
Kbraisik1 Hamilelik taşikardi yaparmış canım yani doktorlar normalinden bi tık fazla nabzın atmasını normal karşılıyorlar. Ama aşırı yüksekse kardiyologa yönlendiriyolar doktoruna sor bence bu durumu. Bende de aynısı vardı bi sıkıntı görmedi doktorum.