SrfeDvrc öncelikle çok geçmiş olsun, Rabbim evladınızla birlikte sağlıklı, huzurlu, uzun ömürler nasip etsin inşallah 🤲🏻 sizde bilirsiniz ki hamilelik psikolojisini böyle şeyler yazarak doğum yapacak annelerimizi biraz korkutmuş gibi olmuşsunuz kendi adıma konuşayım mesela beni. Ben de 38+5 haftalık hamileyim her an gelebilir. Normal doğum istiyorum o olmazsa sezaryen olacak onda da bayağı bir zorluklar çekmişsiniz ve tüm kötü yönlerini anlatmışsınız. Her insan aynı değil, her acı da aynı çekilmez tabii ama burada böyle kötü yönlerini anlatmanız biraz bencilce olmuş. Sizi kötülemiyorum ama biraz empati lütfen. Psikolojik olarak etkileniyoruz…