2prensannesi06 neden moraliniz bozuluyor anlamiyorum kglu bebek saglikli bebek demek degildir ki benim icin kgsunun fazla olmamasi iyi çünkü ne kadar fazla olursa kgsu normal dogum şansi azaliyor sezeryen olsa bile sonucta onu tasiyacak olan sizsiniz saglikli besleniyorsaniz her sekilde kg alir bebek zaten bebek 8 ci ayinda kg alir kendisine