Yeniglnnnnn Kızlar TSH değerim 0,255 çıkmış referans değeri ise 0,270 - 4,20 benim ki düşük çıkmış ne yapmam lazım çok korkuyorum
Gulcicek Yeniglnnnnn canım benimde tsh düşük çıktı t3 ve t4 sinirda. Hemen dahiliyeye gün al. Yüksek olmasi daha tehlikeli diye biliyorum ama yine de bi dahiliye görsün. Arti testler istiyorlar. Bana henüz ilac yazmadilqr mesela. Vucud savaşıyormus bu durumla. 16 haftadan sonra normale doner dediler ama 3 haftada bir gidip kan vericem.