Brcburcu Ravzamm12 37+1 olduk bizde bugün gittik hala makat pozisyonunda kizim beklicez dedi doktorum. Şuan için herhangi bir sorunumuz yok çok şükür . Son ana kadar dönmezse sezeryanla alicak
Ravzamm12 Brcburcu hmm mesela kimi doktorlar da böyle bekletiyo ya bende anlamıyorum yani kimisi 37 yada 38. Haftada alalım diyor kimi doktor da böyle bekletiyo bilemedim 🙄🤷♀️
Mltmbktr Bdp şeker hastalığınız şeker testinde mi ortaya çıktı ? Bir de bebişinizin 37. Haftada kilosu nedir ?
Bdp Mltmbktr Gebelik öncesinde insilün direncim. Vardı zaten hamileliği öğrenince riske atmamak için açlık ve tokluk kan şekerine bakıldı orda da yüksek çıkınca iğne başlandı henüz 35 haftalık hamileyim ama doktorum tahmini 3 ya da 3300 kg doğar dedi
Mltmbktr Bdp aslında kilosu aşırı cok değil , 35 haftada mı almam istiyor masallah kuzuya sağlıkla gelsin insallah 🌸
Bdp Mltmbktr 37. Haftada alıcak :) 37 de 3300 doğar dedi şeker hastalığım olunca riske atmak istemiyor