Shylaaa Cuma 27 Pazar 106 Pazartesi 156 Perşembe 887. Kızlar kimyasal gebelik riskim kalmış mi ortadan?
Kuzumm55 Shylaaa maşallah hayırlı uğurlu olsun inşallah adet tarihiniz gelmeden oncemi yaptırdınız diğer düşük testleri acaba
Babyjo Maşallah kalkmiş tabi ben de cok az bi sayiyla ogrendimmm Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah
Shylaaa Alwayshope ayyy Rabbim isteyene versin 😄 gurbetteyim ben çok zorlanırım ☺️ ama hayırlısı tabi ki 💕
iremgun Shylaaa artışınız güzel. Ama doktorlar keseyi görene kadar hatta bazısı kalp atışını duyana kadar hep tedbirli konuşuyorlar.
Shylaaa iremgun evet ya ilaç verdiler, beta artıyor ama hamilesin kelimesini duyamadım henüz kimyasal yaşamadım hiç mantığını da bilmiyorum doğrusu ondan korkuyorlar sandım
-Cansu- Shylaaa canım bende 1500 2000 değer arasında gittim kese gözükmedi doktor idrara sıkış bol bol su iç öyle gözükür dedi 2lire su içince gözüktü 😊 aklında bulunsun canım istersen
iremgun Shylaaa yani ondan, dış gebelikten, boş gebelikten vs korkuları bunlar oluyor. O yüzden kalp atışı ı duyunca hayırlı olsun diyorlar bazı doktorlar. Siz stres yapmayın gayet güzel artıyor inşallah sağlıkla ilerler🌸
Shylaaa -Cansu- 2 kat artıyorsa Perşembe 850, cumartesi 1700, pazartesi 3400 diye hesaplanmıştım görürüm sanırım yine de şu içeyim teşekkür ederim 💕 siz kaç haftalıksiniz 👶🏼