MelekCeylanKaplan Kızlar merana 15+1 gebeyım sac boyatma konusunda tereddüt ettım doktoruma sordum bu aylarda normal boyatabılırsın ıcınde çok fazla kımyasal olmayan sac boyaları tercıh etmelısın dıe
Zozi MelekCeylanKaplan cnm ben de druma sordum ve 17. Haftada onun da onayıyla boyattım.çok beyazım vardı.şimdi daha iyi hissediyorum.
MucizemE 30+4 olduk doktoruma bugğn sordum organik boyayla sombre yaptırcam diplere girilmiyecek derdim hayır yaptırma sedefi bende vazgeçtim
Kubra_dmrr Ben doktoruma sormadım kimseye sormadım araştırdım okudum 3. Aydan sonra herhangi bir riski bulunmuyor diplerime çok az sürdüm yok denecek kadar önceden ombreydi hamilelikten önce boyatmıştım sonradan hamile olduğumu öğrendim boyamadım alttan hep sarılar çıkınca çok kötü oldu mecburen evde boyadım yine de doktorunuza danışın
aesma 16. Haftamda boyattım ilk cok beyazlarım vardı şimdi 28. Haftamdayım tekrar boyayacağım aynı boya ile Loreal casting creme gloss ile boyadım amonyaksız ve öyle rahatsız edici kokusu yok 😊