Miralinda Alıyorum alıyorum doymuyorum en başta eşim annem akrabalarım arkadaşlarım çok alma az al diyolar ama ben ne kadar alırsam alaym yetmeyecek gibi geliyor
Nilasyamom Miralinda onları alacağına o parayı bir kenara koy ilerde kullanırsın bebeğin için . Ne demişler çocuğun yediği helal giydiği haramdır 👍🏻 Çula çaputa para verip evladının rızkını kısma 🤲🌸
Eminos123 Miralinda gerek yok fazla almaya cok hizli buyuyorlar para kenarda dursun veya buyuk beden alin ilerleyen zamanlarda kullanirsiniz bebegin yedigi helal giydigi haram
sedardahuseyin Nilasyamom bnimde ilk bebeğim ama çok almadım bi kaç yeni doğan aldım valla büyüdükçe alırım boşuna para harcamak istemiyom kenara koydum yazın alırım 😅
Nilasyamom sedardahuseyin iyi yaptın valla bak kıyafet falan boş işler 😅 bi altın yap çocuğa kalsın köşede. Zaten çabuk büyüyorlar 🥰🌸