Herkese merhaba,
Sonunda buraya hikayemi yazacağım gün geldi, tam tükendim dedim bir haftayı hep yalancı sancılarla geçirdim.Başka hiçbir belirtim yoktu ortada ne nişan ne suyum gelmedi.Doktor pzrtesiye kadar bekle olmazsa ben doğumu başlatıcam demişti,bebekte 4kg sınıra gelmişti. Evde diğer çocuk virüs derken hiç doğru düzgün yürüyememiştim bide.9şubat günü akşamüstü dua edeyim dedim meryem suresi açıp okudum.Ondan sonra olan oldu mucize gerçekleşti.Sancılarım düzene girdi, uygulamadan kasılma sayacından kaydettim akşam 10buçuğa kadar evde yürüyüp saydım sonra doktoruma attım oda hastaneye gel bakalım düzenli duruyor dedi. 11bucuk gibi hastanede olduk açılmam 3cm olmuştu orda duşa girdim doktor gelene kadar oda bakınca 4 oldu ama ondan sonra ilerlemedi bebek biraz yamuk durduğu için Allahtan doktorum çok iyiydi ve bazı yöntemlerle yatakta bebeği masajla düzeltti nefes çalıştık ve 7cm oldu kusmam geldi odada kusmaya başladım doktor kanalda çıkacak hadi doğumhaneye dedi kusmadan sonra ıkınma hissi geldi zaten gece 02.18te çok şükür kollarımdaydı önce Allah sonra doktorum sayesinde ne suni ne epidural iğne serum yemeden yavruma kavuştum. Darısı isteyen herkesin başına 🤲🏻🌹🧿