Dykdyk Busemya Hayır kanamam olmadı ntsye bağladılar sancı çıktı aşırı ağrım vardı ama kesiyordu nefesimi resmen
feyzosvemercimek Ben de 12+0 bir yere sırt üstü uzanırken belimi hemen serbest bırakamiyorum bişey saplanıyo gibi oluyo ama doktor normal bel ağrısı dedi