40+0 olduğum gün hiçbir doğum belirtim olmamasına rağmen çantaları hazırlayıp hastaneye gittik. Doktorum 40. Hafta sonrası risk olabili dediği için tam 40 a kadar bekleyip 02.02.2021 de hastaneye son kontrole gittim. 1 cm bile açıklığım varsa epidural normal için suni sancıyla doğum yapacaktım. Eğer açılmam yoksa o gün sezaryen ile doğum yapacaktım. Ve çok şükür 1 cm açıklığım vardı. Çatı muayenesinde canım çok yandığı için doktoruma rahim yumuşatıcı fitil istediğimi ve açılma için de suni sancı istediğimi söyledim ve doğumhaneye gectik. Ağrı kesiciler, edipural iğneler belirli aralıklarla vurulup çatıya bakıldı. Şansıma hızlı ve acısız açılmam oldu. Yaklaşık 5 saat doğum hanede ağrısız acısız açılmayı bekledik ve son yarım saat kala sancıları hissetmeye başladım. Öyle bahsettikleri kadar dayanılmayacak bir sancı değildi. Daha sonra doğum için çatala aldıklarında evet orda acı ve sancıyı hissettim ama yaklaşık yarım saat sonra bebeğim kucağımdaydı. İçerden iki dışardan iki toplam dört dikişim oldu. Ama her şekilde sezaryenden iyidir. "Şükürler olsun sağlıklı sıhhatli kavuştuk birbirimize bebeğimle. Demem o ki kızlar korkmayın şartlar el veriyorsa son ana kadar epidural normal doğumu (prenses doğumu) deneyin. Sağlıkla ve huzurla bebeklerinize kavuşmanız dileğiyle. 🌸