D-B25 16 haftalık gebelıgım var ve kaşık agrışarım çok sıddetli sizler neler yaşadınız agrıyı azaltmak için neler yaptınız yardımvı olurmusunuz
nzlm45 D-B25 benim ayağım azıcık üşüse kasık ağrım oluyor. Bende kalın çorap giyip ayağımın altına su torbası koyuyorum hemen
merveklyc D-B25 Aynı durumdayım iğne batması gibi ağrım oluyor ve bel ağrım da var. İdrar tahlili ver enfeksiyon olabilir dedi doktor bakalım 😪
Elif5361 D-B25 15 Haftalığım bende ayaklarımı üşütürsem yada gece açık yatarsam oluyor bende hissediyorum bence sıcak tutun faydasını göreceksiniz bide bu haftalarda rahim daha da büyüdüğü için olabiliyormuş Kasık ağrıları ☺️
Buketkucuk D-B25 ağrınız şiddetli ve dinlendiğinizde geçmiyor, çok sık tekrarlanıyorsa doktora görünmenizi tavsiye ederim
Turunculimon Sanırım kasık ağrısı özellikle ilk gebelikte normal. Benimde ilk gebeliğim ve her fırsatta ağrıyor. Defalarca gittim doktora. Eğer ağrınız çok şiddetliyse ve idrar yaparken yanma varsa enfeksiyon olabilir. Bende de öyle oldu çünkü.