zgrYilmaz bende bugünden itibaren başlıyorum bakalım ben olucak ben aşırı yiyordum önceden çok zayıftım ilk defa bu kadar kilo aldım doktor bile yormuşsun baya vücudunu dedi ondan şekerin yüksek çıkmış dedi ben zaten listeyi görünce aç kaldığımı anladım allahtan doğuma fazla da birşey kalmadı ondan sonra vitamin ilacı olmadan daha az yiyip içmiş olucaz😊